Rahsia Wanita

Posted by NIZA.Ati on Wednesday, December 31, 2008 [ ]

Assalamu'alaikum wbt,Xtau kenape lak ttb niza nak posting pasal perkara ni..padahal dlm draft tu niza tgh dok taip perkara lain...Xpe la... Layan je la ea...
1. Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitis kan air mata, itu bermaknadia menangis didalam hati. - Betui...diakui

2. Wanita sukar untuk mencari benda atau perkara yang di benci tentang orang yang paling di sayangi. - Yes...kdg wlp nmpk..tp ttp wanita terime seadanya...cume ade je y xpaham...

3. Wanita sukakan pujian tetapi selalu tidak tahu macam mana hendak menerima pujian. - Haha..mcm kene kat Niza jek ;-p Kdg nak ckp tx pun pk "cukup ke dgn tx?"

4. Wanita selalu meluah kan apa yang mereka rasa, seperti muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah umtuk mereka meluah kan. - Sgt la betui

5. Wanita lebih bersikap moody berbanding lelaki. - Ye ke? Boleh la..Tp xlah org laki lebih cepat terpengaruh dgn mood die..ye ke? xsame je dgn no 5 ni? Haha..ntah..

6. Rajuk wanita lebih singkat berbanding rajuk lelaki. kerana jiwa wanita senang di pujuk. - Betui la sgt ni... Lau lelaki...EGO lebey

7. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan. - Hah?

8. Bagi kebanyakan wanita cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan. - Yup

9. Semua Wanita mahukan seorang yang sayang kan nya sepenuh hati. - Betui...mcm adik Niza syg Niza..haha..sukati jek

10. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka - Depends gak..Tp mostlynye betui la tu

p/s: Niza ade tanda2 di atas maknenye sah la Niza ni perempuan....hahaha.....

categories: | edit post

3 comments

  1. haa..macam penah dgr. so aku nak respon berdasarkan konteks aku sendiri.

    1. aku lagi suka nangis sorang-sorang sambil dgr lagu yg takde kene mengene dgn perasaan sedih aku.
    2. aku benci ar adik aku cakap aku gemok...eh xde ah, akak gurau je...
    3. eh ye ke. thank you.
    4. strongly agree.
    5. maybe.
    6. laki lebih lama merajuk tapi perempuan lebih moody?
    7. haaa...betul betul. bahaya senyum-senyum nih...
    8. cinta adalah sejenis perasaan rindu yang difahami dinyatakan dan dikongsi. pandai-pandai aku je.
    9. mmm..
    10. ....


    bile kite nak jumpe ni? aku rindu la ngan ko...then boleh ko bagi duit aku tu...kikiki...

     
  2. nizaati Says:
  3. Heh...nak jumpe nmpknye hari selasa, rabu n kamis je la kot... Hehe..mmg nak bg duit ni.. Nt leh jumpe lau aku dah dpt kolej..N nadia pun dpt kolej.. ;-)

    As, apsal no 9 n 10 ko dah kurang perkataan N makin xde..hehe..

     
  4. no 9 dan 10 hanya aku yang tahu...

    wahwahwah...

     

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Recent Comments

Recent Comments Widget

Followers

Network Blog

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

HARI BERLALU

Bulan / Moon

Popular Posts

Step in here

Zikir Terapi Diri