Lelah >> My shortest entry

Posted by NIZA.Ati on Wednesday, September 9, 2009 [ ]

Assalamu'alaykum wbt,
Lelah, ya jak dapat ku madah...

سبق لي أن أحبك متأخرا جدا بالنسبة لي للذهاب بعيدا عنك

Perhatian: ini bulan hadis atau ayat al-quran. hanya luahan dalam bahasa arab


yang pasti...


Adakah aku akan menghembuskan nafas terakhir sebagai Islam atau orang yang kufur?Mengutip segala yang tercicir, demi sebuah kehidupan yang abadi.

"Tiap-tiap umat mempunyai ajal, maka apabila telah datang ajalnya mereka tidak dapat mengundurkannya barang sesaat pun dan tidak dapat (pula) mencepatkannya." (Surah Al-A'raf: ayat 34)


* silent *

Lagu2 raya telah mula bermain di radio. Ku mengharapkan sesuatu yang lebih baik tuk menyambut hari raya yang bakal tiba. Sementara ini, teruskanlah merebut pahala di bulan mulia ini.


Wassalam

categories: | edit post

0 comments

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Recent Comments

Recent Comments Widget

Followers

Network Blog

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

HARI BERLALU

Bulan / Moon

Popular Posts

Step in here

Zikir Terapi Diri