Terima Kasih Sahabat

Posted by NIZA.Ati on Monday, February 8, 2010 [ ]

Assalamu'alaykum wbt,
Ntah kenapa Niza menulis entry ni. Ape2pun, Niza ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada kawan-kawan Niza yang sangat prihatin pada Niza. Siap YM bertanya pada Niza, malah ada pula yang sanggup call.

Tx a lot pada semua, apa2pun, doakanlah yang terbaik buat Niza. Doakanlah hati Niza terus kuat tuk hadapi dugaan hidup. Doakanlah Niza bahagia bersama orang-orang yang Niza sayang.

Semoga Niza, kalian, kita semua mendapat redha Illahi. Syukron buat kawan-kawan Niza. Niza sangat menghargai perhatian yang kalian berikan pada Niza. (^_~)

Teringat kata-kata Adikku Ridhwan: "Walaupun mengambil masa yang lama, batu itu akhirnya licin dan cantik juga akhirnya".


categories: | edit post

6 comments

  1. Anonymous Says:
  2. Amin...amin... may the best always be with u. I don't know what's going on..but don't take ur time to long. Terlalu banyak perkara n benda-benda yang akan jadi lebih keliru, rumit, terpahat n berselirat.Trust me. Make a clean cut: once n for all.Boleh ke?

     
  3. nizaati Says:
  4. Sy sedet sgt... terasa lemah tiba2... semalam, langsung tak lalu makan... pagi ni bangun pun rase mcm tak berdaya... tp tetap kene pergi kerja...

     
  5. Anonymous Says:
  6. Kalau kita sedih especialy yang sgt, memang lemah seluruh badan n all the symtoms yg u rasa adalah normal utk itu.G kerja maybe dpt ease sedikit kesedihan itu..tp kalau pejabat adalah puncanya... jeng jeng jeng lagi sedih le u. I doakan u dapat overcome kesedihan yang u alami.InsyaAllah.

     
  7. nizaati Says:
  8. bukan psl kat ofis pun.. tp lau g keje xde keje pun mesti akan terfikir kan...hik3... smlm dok bz wat keje pun dah bergenang airmata... alhamdulillah sy ni jenis ape2pun keje ttp jalan... (^_~)

     
  9. Anonymous Says:
  10. Alright! Thumbs up for u. Cayalah dengan u. Untung boss u dapat staff mcm u. Hal peribadi tak ganggu urusan kerja.Eeee bestnya!

     
  11. mukaram Says:
  12. nizzati: hadapi smua hamba Tuhan dengan senyuman...tanpa pilih kasih

     

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Recent Comments

Recent Comments Widget

Followers

Network Blog

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

HARI BERLALU

Bulan / Moon

Popular Posts

Step in here

Zikir Terapi Diri