Cuti Nuzul Al-Quran

Posted by NIZA.Ati on Friday, August 27, 2010 [ ]

Winamp: Love Ya by SS501
Status YM: Tx for ur concern ^^
Status FB: Biarkan kesilapan hari ini menjadi sejarah dan perbetulkan demi kebahagiaan akan datang...
Mode: (Kecik tidur sebelah lappy ni... suke tidur sebelah lappy lau Niza mengadap lappy)

Assalamu'alaykum wbt,
Selamat bercuti kepada yang bercuti tidak kira la yang memang cuti ikut negeri cam Niza ni atau pun cuti ikut sendiri cam Saufi. Wakakaka... siap amik cuti Isnin lagi ko ye~ Niza pun tak cuti Isnin tu walaupun terpikir nak amik EL tapi sayang cuti ooo... ade lagi baik 10.5hari selepas tolak cuti raya. Bakal amik halfday tuk hantar si Kecik appoinment doc pas raye jugak...adeh~

Ape nak buat hari ni? Diri ini masih terasa sakit disebabkan hal tempohari. JazakaAllah pada sahabat-sahabat sms & call etc tu... Ntah mane dorang tau pun xtau lew~ Thanks juga kepada Kak Mawar, Shafiq, Melissa & Syazwan coz berusaha pada hari kejadian. Dan juga kepada Siti Nurhazirah atas pic yang diberikan. "Polah mek tersenyum di pagi hari" ^^

Gambar yang Siti Nurhazirah bagi

Pagi-pagi dah bermsg2 dengan Siti Nurhazirah d FB dan sambung msg dengan Syafiq Jalil di FB mengenai SMF. Nica to meet you bro... InsyaAllah lau de rezeki akak jadi fasi tuk KPO k... tunggu la kene buli dengan akak ker~ wakakaka~

Ape nak buat rini??? wa~ tanya lagi. Nak basuh baju kerja, nak gosok baju kerja, nak mandikan Kecik & Black si kucing, nak kemas bilik ( rumah Jalan Duta), nak beli kain tuk buat tudung, kalau tak jumpe beli je la tudung yang ade tu... huk3... dan nak tunggu en.saufi datang rumah hantar barang pas solat Jumaat. Ape lagi, jom gerak!!!

Semoga semuanya berada dalam redha Illahi. ^^

Wassalam


categories: | edit post

3 comments

  1. Siti Says:
  2. "Dan juga kepada Siti Nurhazirah atas pic yang diberikan. "Polah mek tersenyum di pagi hari" ^^" <----gtu jerk?duit raye tarak? ahaha

     
  3. nizaati Says:
  4. umur 23+++ xpat duit raya gik... =P

     
  5. Siti Says:
  6. mak kite kate, jgn kire umo ooo...pendek kate jgn kedekut..kahkahkah

     

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Recent Comments

Recent Comments Widget

Followers

Network Blog

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

HARI BERLALU

Bulan / Moon

Popular Posts

Step in here

Zikir Terapi Diri