Hati Yang Semakin Kebas

Posted by NIZA.Ati on Wednesday, August 25, 2010 [ ]

Winamp: Kau Di Paksa Aku Terpaksa
Status FB: This one is all about you, I really hate you but I love you, So what can I do? (Love Ya, SS501)

Assalamu'alaykum wbt,
terasa begitu lambat hari ni berlalu... detik demi detik terasa sangat perlahan... Kenapa? Sedih sebenarnya... hurm... Seperti lirik lagu yang tengah main ni...

Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam, Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan, Tapi kini aku luka erti luka perasaan, Walaupun tak berdarah bisa buat aku gundah

Andai ini kesudahan, iktiar ku tiada lagi... bukan aku orang nya untuk kamu... Aku dah terlalu sakit menahan... Aku dah terlalu sakit melihat layanan dia pada orang lain... Aku dah terlalu sakit dibiarkan berada dibelakang antara orang lain... buat pertama kalinya... aku betul2 meluahkan disini... Sia-sia aku berkorban selama ini... Aku terpaksa undur diri... Semakin lama aku tahu ape yang kamu lakukan dibelakang aku... semakin sakit yang aku rasa... setapak demi setapak ku berundur...You're not deserve for me...

p/s: insan yang baik untuk kite adalah insan yang mengesat airmata kite (k.nad)
Wassalam

categories: | edit post

15 comments

  1. Ann Says:
  2. Andai dipertemukan si 'Dia' suatu hari nanti,
    Ibaratnya sebegini,
    Seperti Adam perlukan Hawa sbg penenang dan penghibur hati,
    Hawa pun turut perlukan Adam yang sentiasa memahami dan menghormati..

    Truely learn from experience

    "Ku cari pendamai hati, bukan orang yang melukakan hati.."

     
  3. nizaati Says:
  4. tx kak... :) Akak pernah cakap "akak xnak zati terluka lagi"

     
  5. yenyen Says:
  6. kak niza..
    semoga nnt akan jumpa yg lebih baik.
    sometimes He want us to meet the wrong person before we meet the one who is made for us.. :)

     
  7. nizaati Says:
  8. yenyen: Amin Ya Allah... mengharapkan ape yang terbaik tuk diri ni... bgitu juga dgn mu yenyen
    (akak reply pakai hp je ni, akk x on9 pakai lappy)

     
  9. yenyen Says:
  10. suka mek baca blog ktk kak..
    wish i can be strong like you sis..

     
  11. nizaati Says:
  12. yenyen: ye ke? slalu la singgah ^^ insyaAllah... boleh tu... semuanya dengan redha Illahi...

     
  13. yenyen Says:
  14. nang selalu ada...hehehe...

     
  15. nizaati Says:
  16. yenyen: uiks..urg srwk ka?

     
  17. nizaati Says:
  18. yenyen: uiks..urg srwk ka?

     
  19. Yenyen Says:
  20. aok..org swak tp bermastautin di shah alam...hehehe..kamek study di shah alam.

     
  21. nizaati Says:
  22. dr dip or matrik? lamak dah kah kat ctok?

     
  23. Yenyen Says:
  24. dari diploma..dh 5 thn dh...

     
  25. nizaati Says:
  26. wa~ lamak juak... now final year da ka dik? :)

     
  27. Yenyen Says:
  28. aok dh di final year... pas ya praktikal di KB may be..huhu jauh mek kena campak..

     
  29. nizaati Says:
  30. sikpa...pengalaman ya bha~ mun kita pg tmpt urg, byk pkr kita blh blaja. Kak tok anak jati KL..blaja rah uitmcs 2004-2006..sampy nek tok msh gik dpt kaka srwk.. :) Mun agak sia, tauk kak jalan... wlp abes 2006, 2008 ada kak g sia... 2009 2kali..2010 bulan 4riya ada kak pg... :)

     

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Recent Comments

Recent Comments Widget

Followers

Network Blog

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

HARI BERLALU

Bulan / Moon

Popular Posts

Step in here

Zikir Terapi Diri