~Status YM~

Posted by NIZA.Ati on Sunday, August 15, 2010 [ ]

Winamp: UR Man by SS501
Status YM: Sangat berkecil hati~ (really enjoy We Got Married)
Status FB: Sangat berkecil hati~ :'(

Assalamu'alaykum wbt,
Slalu je status YM tu berubah-ubah kan... macam-macam... lawak gak bile ade yang tegur2 tu... hak3... baru je tadi ni Kak Nad teguq...

Kenapa lately ni status Niza sedey2 jew~ Hurm... ntah la... Niza pun malas nak pikir or nak crite ape2... biarlah ape yang berlaku berlalu... meski dihati ini susah tuk memadamkan segalanya...

Kak Nad: zati..kalo die slalu buat kite nangis, die bkn utk kite. maksd akk..kalo die yg slalu buat kite sedeyh n so on. He is not the one, sbb die yg baek, die yang kesat air mata kite,akk harap zati fikir2kan..sbb risau tgk keadaan zati recently.. zati deserves much better, zati tak rugi pape..

Niza hanya diam... kalau boleh Niza cam xnak disebut hal ni... Tapi sejujurnya, Niza agree ape yang Kak Nad cakapkan tu. Kawan, Sahabat & Teman yang baik adalah mereka yang kenal kita dan masih setia bersama kite setelah kenal perangai kite baik dan buruk dan mengesat airmata kita... Siapapun "dia", samada seorang kawan, sahabat, atau teman... Niza rase mungkin sampy sini limit kesabaran Niza... Mungkin Niza bukan wanita yang baik tuk memberi kebahagiaan kepada kawan, sahabat atau teman Niza tu. Ape2pun... doakanlah yang terbaik tuk kerjaya dan kehidupan Niza.

Wassalam

categories: | edit post

0 comments

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Recent Comments

Recent Comments Widget

Followers

Network Blog

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

HARI BERLALU

Bulan / Moon

Popular Posts

Step in here

Zikir Terapi Diri