Lelengau Atiku

Posted by NIZA.Ati on Friday, October 29, 2010 [ ]

Winamp: Ya Allah by Wali Band
Status YM: KEJE DAH SIAP!! ^^ (Susah jd bendehari kehormat ni, sebab belambak2 pegang duit wat aku susah hati jew~)
Status FB: (same cam kat bawah ni)

ninting lemai ku nanya..
ninting lemai ku ngiga..
kini ka penungguk nuan diatu igat..
aku ngajih ka tua ulih bertemu mua lelengau..
ati ku rindu ka nuan sulu..
naka penyayau ati aku ka nuan igat..
irau amai ati ku..

p/s: bahasa??? Biarlah rahsia... ssshhh...

Assalamu'alaykum wbt,
Rase cam seksa je nak pendam~ bertahun-tahun kot~ tapi ape boleh buat. Mungkin Niza lebih sayangkan persahabatan antara kita. Adalah lebih baik hubungan baik kita sebagai sahabat daripada jika ada sesuatu yang berlaku kemudian kerana itu hubungan kita sebagai sahabat semakin renggang.

Buat masa sekarang Niza kena berdiam diri. Niza perlu menjauhi kamu. Niza tak mahu tuk membiarkan hati Niza terus menerus begini. Kite perlu berjauhan supaya biar segalanya statik buat masa ini. Mungkin bukan pada kamu, tapi mungkin pada Niza. Niza tak sekuat mana tuk mengatakan Niza rindu kamu seperti Niza ucapkan pada kawan2 baik Niza yang lain kerana kamu lain dari dari mereka~

p/s: kenapa semakin cuba menjauhi, semakin kita mendekati~

wassalam

categories: | edit post

2 comments

  1. Yenyen Says:
  2. sshhh...yenyen tau bhs tu..hehehe

     
  3. nizaati Says:
  4. yenyen...ssshhhhh... hik3... ^^

     

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Recent Comments

Recent Comments Widget

Followers

Network Blog

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

HARI BERLALU

Bulan / Moon

Popular Posts

Step in here

Zikir Terapi Diri