Hargailah WANITA

Posted by NIZA.Ati on Sunday, December 2, 2012 [ ]

Winamp: Dunia Yang Lebih Indah by Firdaus

Assalamu'alaykum wbt,



Wanita adalah Orang yang memberikan hidupnya untukmu. 

Bahkan ia membuang egonya demi bersamamu. Bahkan saat engkau menyakitinya, ia tetap berada di sampingmu. 

Hargailah mereka, kadang-kadang mereka meninggalkan kawan-kawan, kehidupan mereka, cara hidup dan kadang-kadang cita-cita mereka demi suami atau anak mereka kerana Allah.


Oleh itu, cintailah ibu dan isteri yang berada dalam kehidupanmu. 

Ya Allah jadikanlah kami anak-anak yang menyayangi dan berkhidmat pada kedua ibubapa kami dan suami yang benar-benar menghargai dan mencintai isteri kami keranaMU.

Wahai ibu yang banyak berkorban untukku, aku cintakan kamu kerana Allah. Wahai isteriku yang begitu banyak berkorban demi menghidupkan Islam dan Sunnah Nabi SAW aku cinta pada kamu dengan sesungguhnya kerana Allah.

Ya Allah letakkanlah kami bersama selamanya dalam syurga yang kekal abadi .

Wassalam.

0 comments

FOCUS ON ME

FOCUS ON ME
Allahumma habbib ‘abdaka haza ila ‘ibadikal mukminin wahabbib ilal mukminin
“Ya Allah,jadikanlah hambaMU ini dicintai pada hati orang yang beriman,dan jadikanlah mereka menyintai orang yang beriman”

TOPBLOG

Carta Top Blog Muslimah -- Hanan.com.my

Recent Comments

Recent Comments Widget

Followers

Network Blog

Twitter Followers

Kata-Kata Ulama'

Kata Fathi Yakan dalam membincangkan tentang perjalanan dakwah dan jihad:Jalan ini adalah jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang takutkan kesempitan rezeki & masa depan. Jalan yang takkan sanggup dilalui oleh mereka yang mementingkan hawa nafsu. Tidak sanggup dilalui oleh mereka yang semput dada dan tiada kekuatan. Sesungguhnya jalan ini takkan sanggup dilalui dengan tabah & tetap pendirian, kecuali oleh orang mukmin yang sentiasa bergantung pada Allah. Tak mampu dilalui dengan tabah, kecuali oleh jiwa yang sentiasa menggantungkan & mengharapkan sesuatu kepada Allah

NIZA's Schedule

HARI BERLALU

Bulan / Moon

Popular Posts

Step in here

Zikir Terapi Diri